Campania LG la final

Campania LG Electronics România, desfăşurată în blogosferă pentru televizorul LCD LG LH5000, s-a încheiat. Concursul LG s-a desfăşurat în perioada 14 mai – 14 iunie pe 4 bloguri:  Bobby Voicu (mi-am rezervat un pixel), Cristian Manafu, Victor Kapra şi Dobro. Bobby Voicu este câştigătorul concursului adresat blogerilor implicaţi pentru că a reuşit să adune 237 de participanţi la concursul său tematic www.bobbyvoicu.ro/lg.

Cei patru blogeri vor desemna fiecare un câştigător al concursurilor lansate pe propriile bloguri. Bobby Voicu va alege joi în cadrul emisiunii de la Radio Lynx. E singurul concurs la care mai am şanse să câştig bijuteria de TV LCD. Să-mi ţineţi pumnii.

Acum să vedem ce au declarat bloggerii participanţi la campanie:
Bobby Voicu

Nu puteam să câştig concursul fără blogeri. Atât cei care s-au înscris, cât şi cei care m-au ajutat să promovez concursul. După cum spuneam şi la mine pe blog, mă bucur că am fost inclus în proiect, pentru că a fost o idee distractivă, care ne-a pus tuturor creativitatea la bătaie.

Cristian Manafu

Sunt încîntat că am luat parte la o campanie foarte creativă, cu cel mai mare impact de anul acesta şi cu priză la publicul tânăr. Numărul mare de participanţi la fiecare dintre cele patru concursuri şi comentariile pozitive sunt dovezi de necontestat ale ingeniozităţii şi eficienţei campaniei dezvoltate de Kinecto. Îi felicit atât pe dezvoltatori, pentru idee, cât şi compania LG, pentru felul în care înţelege să-şi promoveze campaniile în mediul online.

Victor Kapra

Au sosit 56 de poveşti, dintre care unele extraordinare. Concursul meu a fost mai dificil, pentru că participanţii au trebuit să producă conţinut. Felicitări blogerului câştigător! Până vineri, împreună cu juriul, va fi desemnat şi câştigătorul concursului organizat de mine. Mi-a făcut mare plăcere să particip la această campanie, în care LG şi Kinecto au dat dovadă de foarte multă inventivitate, pentru care concurenţa este invidioasă.

Mihai Dobrovolschi

Este o surpriză foarte plăcută pentru mine, ca întreprinzător virtual, că producătorii şi agenţiile încep să înţeleagă puterea site-urilor şi a blogurilor. Am zile cu câte 5000 de vizitatori. Costă câteva zeci de euro un banner. Mi se pare cost-effective şi cu o coordonată emoţională mult mai mare, de vreme ce site-urile şi blogurile sunt mult mai personale.
Concursul LG mi-a dat prilejul să pun fotografii de pe dob la treabă, fără să le dau mură în gură premiul. Ca dovadă, Alexandru, câştigătorul, a muncit o zi întreagă la fotografie. Şi, trăgând linie, toţi am câştigat: mie mi-a crescut traficul, Alex se uită la imagini clare şi LG şi-a făcut un proiect special de o lună. Următorul concurs?:)

O părere la “Campania LG la final

  1. nina

    N-ai nici o sansa la LG. E al meu. Eu il castig. 🙂
    Vrei adevarul? Sansa sa castigam e de 1/120 cu aproximatie. Bobby a promis ca da si al doile televizor tot participantilor la concursul organizat de el.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *