Capital online vs. Capital offline

În plină criză mass-media, când online-ul nu e ca offline-ul şi criza financiară îşi face simţită prezenţa tot mai mult printre noi, angajaţii de la Capital, partea de print, şi-au făcut site – blog colectiv – businesscover.ro.

Drăcia naibi, că întortocheate mai sunt căile Domnului şi ale Capitalului. Să înţeleg că printul de la Capital sabotează online-ul de la acelaşi ziar? Adică cei de la print au atât de multe ştiri încât şi-au făcut site online, dar nu dau ştirile către Capital online. Păi e frumos aşa?:)

Şi ca să fie treaba condimentată, unul din băieţii de la print şi un pion principal în acest „blog colectiv”, pe numele său Vali Birzoi, spunea într-un articol că presa scrisă va exista în viitor, dar va fi scumpă (adică pe bani) oferind în schimb calitate şi individualitate a conţinutului, iar online-ul va fi o chestie gratuită şi proastă. Păi cum vine asta? Odată spui că online-ul e prost şi acum eşti în cârdăşie cu cei care pun ştirile şi pe online? Să înţeleg că le puneţi prost pe internet şi bine în ziar?

Mi s-a şoptit în cască cum că businesscover.ro ar fi un proiect coordonat de Paul Lacatus, redactor-şef adjunct la Capital, şi ajutat de Razvan Zamfir (omul care nu dă informaţia pe online că o fură concurenţa), Vali Birzoi (cel care are încredere în print, online-ul e gratis şi prost), Victor Jalba-Soimaru şi alţii:).

3 păreri la “Capital online vs. Capital offline

  1. Alter Ego Blog

    Nu sunt primii care fac acest lucru… si in provincie oamenii au simtit gustul online-ului: de exemplu cotidianul brasovean Transilvania Express are un site care e copie fidela a ceea ce se tipareste, si un alt site unde se adauga stiri 24 de ore din 24…

  2. aurel

    Imi pare rau, dar ti s-a soptit gresit in casca.
    In primul rand, noi nu concuram nici cu Capital, nici cu Capital.ro. Un blog e un blog si concureaza cu alte bloguri. In al doilea rand, nu este blogul „partii de print” de la Capital. E un proiect al oamenilor descrisi la „Despre noi”, mai exact cei care apar la „Cine suntem noi”. Nu cred ca poate fi mai explicit decat atat.

  3. Claudia

    Am vazut site-ul. Nu mi se pare deloc rau. Vorbesti de concurenta intre cele doua site-uri pentru ca nu ai idee care e organizarea site-urilor de la Ringier. Printul si on-line-ul sunt complet diferite, cel putin din punct de veder al echipelor. Partea de comentat e ca echipa de la print care face businesscover e mult mai buna decat aia de la capital.ro. Dar, daca asaau vrut elvetienii… doua redactii Capital. Acum e chiar interesant cum vor evolua cele doua publicatii on-line.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *