CES 2012 – în Social Media

În perioada 10-13 ianuarie 2012 a avut loc CES 2012, unul dintre cele mai mari târguri de IT&C care se ţine anual, în Las Vegas, Nevada. Au fost peste 3100 de expozanţi care au atras privirile a peste 150 000 de vizitatori.

Conform unui studiu făcut de GolinHarris, 93.5% dintre utilizatorii de social media prezenţi la CES au vorbit despre eveniment pe microsite-uri – pe Twitter şi Facebook, iar restul pe bloguri (4.9%) şi în media tradiţională (online şi offline) – 1.5%.

De asemenea, tot potrivit studiului, cei mai activi utilizatori de Twitter, care au scris de la eveniment, au fost cei din SUA (58%), Franta (6,9%), Japonia (3.8%), UK (3,5%) şi Brazilia (3,5%).

Preferinţele utilizatorilor de social media prezenţi la eveniment, dar şi ale celor care şi-au exprimat opiniile în timpul live streaming-urilor făcute de conturile @Guardiantech, @BBCClick, @t3dotcom şi @BBCworld, se pare ca au fost uşor diferite în cele patru zile de CES 2012. Astfel că, în prima zi Microsoft şi LG a fost pe buzele tuturor, a doua zi Microsoft, Samsung şi Lenovo, a treia zi – vedetele au fost Nokia şi Samsung (cu Galaxy Note-ul), iar în a patra zi, Samsungul a fost vedeta CES.

Avem şi un top general despre brandurile menţionate pe twitter de la CES 2012. Pe primul loc s-a aflat Samsung cu 21.3%, pe locul 2 Microsoft cu 18.5%, podiumul a fost încheiat de Sony cu 14.6%, locul 4 a fost ocupat de Nokia cu 11.9% şi locul 5 a fost prins de LG cu 11.4%.

Deci cam aşa s-a văzut CES 2012 în social media – reţele sociale, în presă, pe bloguri. Studiul a fost realizat strict pe cele 4 zile de eveniment şi nu cred că au fost incluse cele 2 zile de conferinţe din 8 şi 9 ianurie. Telefoanele, portabilele şi televizoarele mari au fost cele mai menţionate de la CES.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *