Cine va realiza brandului turistic al României?

Pe site-ul Ministerului Turismului am găsit un comunicat de presă prin care sunt anunţate companiile ce vor licita pentru realizarea „brandului turistic al României”. Am văzut acolo anunţate companii din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia şi într-un final România.

Sunt mai multe companii româneşti prezente, dar doar 1 este lider de asociere (sper să nu greşesc). Ce naiba caută companii din alte ţări? Chiar atât de dobitoci suntem încât îi lăsăm pe alţii să ne realizeze propriul brand turistic? La mijloc sunt câteva milioane de euro, dar de ce să nu-i ţinem în ţară? Iar ne întoarcem la „pula non stop

Dacă se investea la timp în turismul românesc, acum nu mai eram nevoiţi să cheltuim milioane de euro pentru a ne face un brand. Se promova turismul singur. Acum degeaba băgăm bani să promovam turismul, dacă nu avem infrastructură. Degeaba ne dorim să aducem turişti în România dacă nu avem drumuri, staţiuni, locuri de cazare şi servicii la standarde măcar europene. În România sunt practicate preţuri de 2-3 ori mai mari comparativ cu alte ţări. Până şi Bulgaria are un litoral mai atractiv ca în România şi mult mai accesibil la preţ.

O părere la “Cine va realiza brandului turistic al României?

  1. mihaela

    Ca de obicei, trebuie sa lasam pe altii sa detina un control asupra unor lucruri, care la urma urmei chiar ne priveste. Adica nu suntem in stare sa ne facem propriul brand? Mi se pare o chestie josnica…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *