27
Sep
2009

Crosul Petrom la ediţia a IV-a

Azi la ora 11.00, se va da startul la Crosul Petrom care a ajuns la ediţia a IV-a. Doritorii se pot înscrie în Piaţa Charles de Gaulle, începând cu ora 8:30. Categoriile de vârstă sunt Juniori (cu două subcategorii: 10-14 ani şi 15-19 ani), Seniori (cu trei subcategorii: 20-34 ani, 35-44 ani, 45-59 ani) şi Veterani (peste 60 de ani), iar bărbaţii şi femeile se vor înscrie separat. Traseul crosului are 3.7 km şi cuprinde Bd-ul Prezan – Arcul de triumf – Bd-ul Kiseleff – Piaţa Victoriei şi Bd-ul Aviatorilor.

Premierea câştigătorilor la Cros se va face în prezenţa unor personalităţi de marcă din lumea sportivă. La eveniment vor fi şi Cătălin Măruţă şi Andreea Răducanu. Premiile oferite de companie constau în 4800 de litri de combustibil pentru alergătorii de la categoriile Seniori şi Veterani (locul I: 300 de litri, locul II: 200 de litri, locul III: 100 de litri) şi premii speciale pentru Juniori (locul I: un dvd player portabil, locul II: un Ipod Shuffle şi locul III: o ramă foto digitală).

Participanţii se vor bucura de două antrenamente de încălzire susţinute de dansatori profesionişti, de o demonstraţie de street-dance si, la final, de un concert al trupei Voltaj. (preluat din comunicatul de presă)

Acest eveniment are 2 scopuri:
– Încurajarea responsabilităţii sociale şi vine în întâmpinarea iubitorilor de sport, oferindu-le oportunitatea să facă mişcare în aer liber. Premiile nu sunt foarte substanţiale, dar căştigaţi plăcerea de a petrece o duminică în aer liber intr-un cadru organizat şi făcând mişcare.
– Petrom va construi, în colaborare cu Primaria Capitalei, încă o pistă pentru biciclişti. Un concurent la startul crosului înseamnă 1 metru de pista. Hai în număr cât mai mare.

Eu voi fi acolo. Mai vine cineva?

You may also like

Colorează-ți Crăciunul! – ce am ratat…
#papanasimeeting – cei mai tari papanaşi
Weekend de decembrie 2009
45 de copii fericiţi – Smile 2009 la final
Citește articolul precedent:
Plimbarea cu balonul

Lansarea noului portofoliu de abonamente Orange a fost susţinută de o campanie integrată de comunicare. Aceasta a inclus şi o...

Închide