19
Aug
2009

De ce o suge FAN Curier?

– Delegatul mă minte în faţă că m-a sunat cu 5 minute înainte să ajungă când eu am cerut să fiu sunat cu 30 de minute. Telefoanele deschise, el îmi spune că era închis.
– Vorbesc cu dispecera şi cu persoana care mi-a trimis coletul şi îmi spun că mă va costa 17 RON, delegatul îmi spune 22RON. Cred că 5 RON era şpaga, dar i-am dat doar 20 RON pentru că restu erau în monezi de 10 bani şi nu a vrut:).
– Lipsa de respect din partea delegatului faţă de client.
– Nu am semnat de primire şi nu mi s-a recomandat. Pot sa fac gât la Fan Curier că n-am primit coletul? POT

Aşa cum era frumos şi normal, nu trebuia să generalizez, dar asta înseamnă să ai angajaţi care să-ţi păteze imaginea. Deci nu mai lucrez cu FAN Curier:).

Citește articolul precedent:
ASUS Advantage pentru România

Asus a anunţat lansarea oficiala a portalului http://advantage.asus.com. Acesta constituie platforma online a unui nou program de fidelizare, destinat partenerilor...

Închide