22
Iul
2009

Efectele crizei se simt şi la Yahoo

Se pare că Yahoo! simte criza economică şi se decide să schimbe „radical” homepage-ul pentru prima oară după 2006. Scopul lor este să atragă cât mai mulţi vizitatori şi să vândă cât mai multă publicitate. Noul Yahoo! va fi mai aerisit şi va afişa mai puţine servicii şi produse ale companiei, asta pentru că o parte au fost desfiinţate sau vândute.

Oficialii Yahoo au anunţat că se efectuează cea mai radicală transformare a site-ului, de la înfiinţarea sa şi până în prezent.

„Procesul reprezinta o schimbare si in modul in care privim produsele noastre, in felul in care privim utilizatorii nostri si modalitatea in care percepem businessul”, a declarat Tapan Bhat

(mai multe detalii pe zf.ro)

Schimbarea oficială va avea loc în toamna acestui an.

Yahoo a închis sau a vândut mai multe servicii şi produse în ultima vreme, dar nu renunţă la cota sa din piaţă pe segmentul căutărilor online. Eu am folosit de la Yahoo doar serviciul de Yahoo|Mail şi rar când mi-am testat abilităţile în jocurile online oferite de acesta. Să nu uităm de Yahoo Messenger care e cel mai utilizat în România.

Site-ul mi s-a părut greoi încă de la primele click-uri. Am învăţat repede scurtătura spre pagina de logare în e-mail şi astfel am evitat să mai dau ochii cu homepage-ul. Să sperăm că noua interfaţă va fi mai „blândă” cu utilizatorii. Oare se va închide Yahoo!.?

You may also like

Daca n-ai facebook – NU EXISTI
Webstock 2010 – un online tanar
Din online…
In cat timp ti se incarca?

Leave a Reply

Citește articolul precedent:
Cum să ajungi la The Money Channel

În urmă cu 4 ani, la o bere, am discutat cu un prieten despre un proiect pe online care să...

Închide