15
Oct
2013

F64 aniversează 12 ani de activitate

Compania F64, cu o cifră de afaceri de 18 milioane de euro și cu numeroase branduri de renume în portofoliu, își menține titlul de cel mai mare magazin de pe piața de profil din România la 12 ani de la lansare.

F64 deține în prezent cel mai mare showroom foto din sud-estul Europei, gândit ca un concept store foto-video, loc în care consumatorii pot trece prin experiența completă a fotografiei. La magazinul de pe Bd. Unirii, pasionații de fotografie se pot dezvolta prin cursuri de fotografie, iar în același timp să aibă acces la cele mai noi echipamente de pe piață.

Compania a înregistrat o creștere a vânzărilor timp de doi ani consecutiv, iar obiectivul principal pentru anul 2013 este consolidarea business-ului prin extinderea categoriilor de produse: smartphone-uri și tablete, prin optimizarea costurilor și prin eficientizarea proceselor operaționale.

homepage_campanie_12ani_987

F64 va intra pe piața smartphone-urilor și își va diversifica oferta de tablete, din dorința de a îmbunătăți experiența fotografică pe orice tip de device. Iar cum compactele sunt din ce în ce mai mult înlocuite de smartphone-uri și tablete, F64 își dorește ca fotografia, indiferent de device-ul care o captează, să fie la cele mai înalte standarde.

Având în vedere că în acest moment piața de profil este invadată de telefoanele mobile cu camere instalate, din ce în ce mai des, pentru realizarea fotografiilor de tip “on the spot” (spontane, de moment), oamenii se mulțumesc cu calitatea oferită de smartphone-uri, soluție din ce în ce mai comodă.

Dar F64 reușește să țină pasul cu aceste schimbări și pentru clienții pretențioși oferă o întreagă paletă de ghiduri foto și o multitudine de cursuri. Pentru evenimentele de zi cu zi, aceștia aleg totuși să folosească aparate foto performante, cu ajutorul cărora pot realiza imagini mult mai bune din punct de vedere calitativ, fără să fie necesare setările avansate sau cunoștințele tehnice. La această categorie F64 a înregistrat o explozie a înscrierilor în ultima perioadă, mai ales la cursurile destinate începătorilor.

Cunoscută pentru campaniile sale de lansare, F64 pune un foarte mare accent pe partea de lansare produse, urmărind ca pe viitor să se extindă și pe branduri românești. Denumirea de F64 provine de la un renumit grup de fotografi din San Francisco, iar din punct de vedere tehnic, F64 reprezintă o valoare extrem de mică a diafragmei, ce oferă o foarte mare profunzime de câmp. 

Şi dacă tot e sărbătoare, F64 a lansat o promoţie aniversară cu reduceri totale de 100 000 EUR – aparate foto, camere video, accesorii foto.

You may also like

F64 şi investitorul străin – cu bune şi rele
Piatra Craiului în imagini – la munte cu F64 şi Canon
Bucureştiul văzut de sus
„Sunt Cadoul tău de Crăciun” – campanie F64 şi Nikon

1 Response

Leave a Reply

Citește articolul precedent:
(P) Green Dental a redat zâmbetul a peste 100 de biciclişti prin programul ECO SMILE WEEKEND 4 BIKERS

În perioada aprilie – septembrie, peste 100 de bicilişti din Bucureşti au participat la programul “ECO SMILE WEEKEND 4 BIKERS”...

Închide