Fenomenul „Madonna”

În această seară, Madonna va concerta pentru prima dată în România. Parcul Izvor, din capitală, va fi ţinta a peste 70 000 de fani ce vor veni să asiste la un grandios spectacol. Concertul Madonna în cifre este cam aşa:

* 15.000 de clienţi Vodafone şi-au achiziţionat bilete prin sistemul online disponibil, înaintea vânzării biletelor către publicul larg.
* 35m are în înălţime scena, o adâncime de 30m şi ajunge la o lăţime de până la 60m, cu tot cu extensii.
* aproximativ 5.000 de tone cântăreşte echipamentul tehnic necesar pentru amenajarea spaţiului de concert: scena, tribune, baruri, zona backstage, zona VIP.
* 56 de camioane au fost folosite pentru a aduce tot echipamentul.
* 1.000KW lumină, 2.000KW de lasere, 600 KW de sunet.
* 160 de boxe, 120 metri pătraţi de ecrane video.
* 20.000m de cablu electric fiind necesar pentru racordarea echipamentului., 500 metri de bar şi 1.000 metri de bariere antipanică.
* 5 instrumentişti, 2 backing vocal şi nu mai puţin de 15 dansatori vor fi pe scena alaturi de Madonna.
* Aproximativ 70 000 de spectatori.
* Între 12 şi 15 costumatii va schimba Madonna pe durata celor 2 ore de spectacol.
* 8 ore de trafic oprit pe mai multe străzi din apropierea parcului Izvor.

Trecând peste toate acestea, Madonna a devenit un fenomen în România. Începând de ieri şi până mâine, toată presa stă cu obiectivele pe Madonna. Am aflat unde s-a cazat, cum arată camera, ce maşini foloseşte, cu cine a venit, despre staful tehnic, probabil că vom afla şi ce mănâncă, cât mănâncă şi când merge la toaletă.

Zeci de minute de emisie, pe toate posturile de televiziune, au fost consumate ieri prin transmisiuni live de la aterizarea Madonnei pe aeroport şi până când s-a suit în patul de la hotel. Reporterii vorbeau foarte repede, prost gramatical şi parcă nu mai aveau voce. Comentau fiecare mişcare a divei, cum stă sărăcuţa la semafor şi cum merge pe drumurile pavate ale capitalei.

Chiar nu văd utilitatea acestor transmisiuni şi a valului de informaţii despre viaţa privată a divei. Îmi place muzica Madonnei şi voi merge la spectacol, dar nu mă încântă cu nimic faptul că ea stă la un x hotel şi că face duş de y ori pe zi. Eu merg s-o văd cum cântă, s-o văd live şi să mă bucur de distracţie, nu de informaţiile despre viaţa ei personală.

Sper să revin cu fotografii şi filmuleţe. Am fugit spre locul cu pricina…Ne citim mai târziu.

Update:
* 9 ore de stat in picioare.
* „tone” de praf inhalat.
* Concertul Madonna – o afacere de 5 milioane de euro…asta da cifra.

2 păreri la “Fenomenul „Madonna”

  1. cosminlive

    Mi-a placut, show frate! Pacat de organizarea de rahat (sincer nu ma asteptam la mai mult) la praf cat cuprinde, sistem de intrare made in romania, jandarmi care asistau la vinderea biletelor la negru, smurd-ul care nu avea cum sa ajunga la persoanele cu probleme…. Dar sa vedem partea buna a lucrurilor… canta frate, canta Madonna asta! Si-si mai intoarce ochii si catre tarile de „lumea a treia” si trece si pe acolo, sa ne aduca o raza de soare, un zambet intr-o tara de rahat!

  2. Pingback: Concert Madonna - poze, filmulete, păreri | Blogu` Lu` Sorin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *