Fotbalul Adevărat începe cu „Drumul Mingii”

Astăzi s-a dat startul campaniei „Drumul Mingii„. Pot spune că este una dintre cele mai mari campanii de care ştiu. Peste 1000 de oameni vor conduce mingea spre finala Cupei României de la Braşov.

Conferinţa de presă s-a ţinut în cadrul hotelului Radisson din capitală şi a strâns jurnalişti, bloggeri şi mari legende ale fotbalului românesc. Şansa, de a sta aproape de Cârţu, Balaci sau Belodedici, mi-a fost oferită de Chinezu (Mulţumesc!).

S-au menţionat palmarese impresionante, s-a vorbit de adevărate valori ale fotbalului românesc şi parcă îmi este dor de un meci al Echipei Naţionale, la finalul căruia suporterii să sărbătorească victoria în stradă. Ca pe vremuri!

ROMANIA – COLUMBIA USA ’94 Rezumat (comentariu original)

Mai jos aveţi comunicatul de presă!

Timişoreana crede în Fotbalul Adevărat şi invită iubitorii de fotbal pe ”Drumul Mingii”

Timişoreana, sponsorul principal al Cupei României, crede în Fotbalul Adevărat şi, în 2011, lansează Drumul Mingii, mişcarea prin care românii îşi vor arăta pasiunea pentru fotbal.

1.000 de oameni vor duce mingea la picior pe o distanţă de 2.400 kilometri de la Timişoara până la Braşov, oraşul unde se desfăşoară Finala Cupei României Timişoreana, trecând prin 35 de localităţi. Aceştia vor fi susţinuţi de mari glorii ale fotbalului românesc, dar şi de personalităţi care cred în valorile Fotbalului Adevărat.

Startul campaniei va fi dat de jucătorii de legendă din anii ’80. Ilie Balaci, Miodrag Belodedici, Rodion Cămătaru, Sorin Cîrţu, Adrian Bumbescu şi Costel Orac sunt fotbaliştii emblematici ai României care s-au alăturat proiectului. Drumul Mingii le va da ocazia de a împărtăşi un crez comun, de a uni caractere diferite sub o singură cauză: „Toţi ne dorim Fotbal Adevărat!”.

Traseul naţional va începe pe 16 aprilie la Timişoara şi va trece prin unele dintre cele mai importante oraşe ale României: Craiova, Piteşti, Galaţi, Piatra Neamţ, Bistriţa. Ultima destinaţie a Drumului Mingii va fi Braşov pe 25 mai, în aceeaşi zi în care va avea loc finala Cupei României Timişoreana.

Înscrierile pe Drumul Mingii se pot face pe site-ul www.fotbaladevarat.ro/drumul-mingii, unde suporterii trebuie să completeze un formular dedicat şi să acumuleze puncte pentru a avea şansa de a fi unul dintre cei 1.000. Şansele de a participa sunt multiple: de la completarea chestionarului criteriilor de fotbal adevărat şi a motivaţiei de a participa în cadrul Drumului Mingii, până la demonstrarea cunostinţelor despre fotbalul anilor ’80 sau promovarea în comunitatea lor de prieteni. Alegerea celor 1.000 se va face pentru fiecare tronson al Drumului Mingii în ordinea descrescătoare a punctajelor obţinute de participanţi.

De asemenea, înscrierea se poate face şi telefonic, la infoline 021 – 206.41.00, între 9:00 – 20:00, de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale.

Evenimentele Drumului Mingii din fiecare dintre cele şapte oraşe vor readuce laolaltă Legendele Fotbalului Adevărat, personalităţi locale şi mai ales iubitori de fotbal ce îşi doresc să se implice în această campanie.
“Prin Drumul Mingii vrem să arătăm că pasiunea, dedicarea şi fair-play-ul sunt valorile care înnobilează fotbalul şi îi dau puterea de mobiliza o ţară întreagă. Campania de anul trecut a arătat că există un potenţial fantastic pentru a readuce în prim plan fotbalul jucat cu pasiune şi că Legendele Fotbalului Adevarat îi inspiră în continuare pe iubitorii acestui sport. Suntem convinşi că foarte mulţi români vor fi alături de noi pe Drumul Mingii pentru că toţi ne dorim Fotbal Adevărat!”, a declarat Grant McKenzie, Vicepreşedinte Marketing Ursus Breweries.

Timişoreana lansează pentru toţi românii care iubesc Fotbalul Adevărat o serie de cinci doze speciale cu imagini ale meciurilor anilor ’80 avându-i ca protagonişti pe Ilie Balaci, Miodrag Belodedici, Rodion Cămătaru, Costel Orac şi Adrian Bumbescu. Timişoreana îşi urmează astfel tradiţia începută anul trecut cu cele 11 doze personalizate, lansând acum simultan mai multe ambalaje dedicate. Ca premieră pentru acest an, imaginile Legendelor şi mesajul campaniei se regăsesc pe toate variantele de ambalaj – doză, sticlă şi PET.

Campania Drumul Mingii este dezvoltată de Timişoreana, sponsorul principal al Cupei României, împreună cu agenţiile GMP (creaţie), Mercury 360 (BTL & implementare), Green Pixel (strategie şi dezvoltare online), United Media (media) şi 2activePR (consultanţă de comunicare şi PR).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *