Gala Internetics 2009 – a fost?

Da, dar s-a terminat repede. Până să zicem că a început, eram la jumătatea primei beri şi gala se terminase…Adevarul este că juriul a fost foarte exigent şi premiile nu prea s-au dat. Mulţi au alergat singuri, dar au ieşit pe un loc fără număr, la fel ca la Internetics 2008. Mai jos aveţi lista câştigătorilor, câteva poze şi un filmuleţ.

Încep prin a anunţa că premiul agenţia anului a revenit agenţiei FourHooks.

Trofeul de webvertiserul anului a revenit Orange România. Acest premiu a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone România.

La categoria Site-uri, microsite-uri și bloguri de promovare aurul a fost luat de lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. La această categorie, juriul a decis să nu acorde  argint si bronz.
Iar trofeul Internetics a fost acordat la următoarele secțiuni:

Mâncare și băutură

Câștigător: 
Metropotam Interbelic
, autor: FourHooks, client: SAB Miller;

Publicații și media

Câștigător:
Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;

Servicii publice

Câștigători:
Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;
Ioanid.com – Gradinița Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinița Ioanid;

La categoria Best Use of,  trofeele Internetics obținute pe secțiuni sunt:
Best use of Advertising Games

Câștigător:
Lumea fără zero
, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;

La ultima categorie, Campanii Interactive, au fost acordate două trofee de argint. Prima lucrare premiată este Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola. Iar cea de-a doua lucrare care a obținut argint este Coșul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.

Juriul nu a acordat aur sau bronz. Iar trofeele Internetics pe secțiuni sunt:

Mâncare și băutură

Câştigători:
Metropotam Interbelic
, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Lumea fără zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;

Retail şi comerţ electronic

Câştigător:
Coşul zilnic – campanie
, autor: Interactions, client: Mega Image;

La finalul procesului de jurizare, juriul a acordat şi două premii speciale:

Best Use of Technology
Câştigător:
Squish.ro
, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;

Premiul special pentru neconvenţional

Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitru, client: Braincap;

Aceste premii nu au contat în competiţia pentru agenţia anului.

Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat în categoria Best Use Of sunt:

Best Use of Viral Video:

Câştigător:
Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark

Best Use of Advertising Games

Câştigător:
Seiful.ro
, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro

Best Use of Banners

Câştigători:
Anim’Est 2009
, autor: Ogilvy Group, client: IBM;
Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange România.

Detalii şi lista completă a concurenţilor o găsiţi aici. Felicitări celor ce au câştigat şi tuturor concurenţilor.

Un mic fragment de la decernarea premiilor Internetics 2009.

4 păreri la “Gala Internetics 2009 – a fost?

  1. Pingback: Gala de premiere Internetics 2009 | ~» swaMp blog «~

  2. Ionut

    Ai zis ca ai poze … astea-s bunaciunile? ha!?
    P.S. urate-s pasaricile de pe net, dar urate nu gluma. Trebui sa tin minte asta! 🙂

    Stai ca sunt vreo 2, sa-ti zic care?

    P.S. 2 Grasu ala din clip ce cauta acolo? Lui nu-i e rusine sa iasa afara din casa la cum arata?

    Sa zicem aia cu alb: http://sorin.rusi.ro/wp-content/gallery/internetics_2009/dsc02871.jpg bai, nu stiu cat de misto e ea, dar in comparatie cu restul aratarilor de acolo e zana! 😀

    Cine-i? 🙂 Pe a 2 a o las sa o descoperi tu un opoza!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *