Germanos si noua campanie de comunicare

Germanos Romania, cel  mai mare retailer telecom, parte a grupului COSMOTE, schimba comunicarea si mizeaza pe expertiza. In noua campanie de comunicare Daniel Buzdugan devine purtatorul de cuvant al marcii si accentul este pus pe expertiza.

La inceput nu prea am fost fan Germanos, dar in timp au inceput sa-mi capteze atentie. Faptul ca au devenit parte a grupului Cosmote si reclamele cu patrupedul Cookie, m-au facut sa ma orientez si spre Germanos.

Acum 2 ani si jumatate Germanos lansa campania „Fa plimbare la Germanos„. A fost o campanie incunutata de succes, nu datorita serviciilor, cat spoturilor publicitare. Germanos si-a surprins consumatorii cu o abordare umoristica si cu un purtator de cuvant inedit: patrupedul Cookie (voce interpretata de Daniel Buzdugan).

De o saptamana nu l-am mai vazut pe patruped in reclamele Germanos televizate. Noua campanie publicitara mizeaza in continuare pe legatura creata in mintea consumatorului intre Daniel Buzdugan si Germanos si pastreaza abordarea umoristica si prietenoasa. Buzdugan nu va mai interpreta voci, ci va juca in fata camerelor de filmat roluri de: babuta, nepot, baiat de bani gata, instalator etc. Este primul actor distribuit in dublu rol intr-un spot publicitar.

Avem si o mica declaratie a lui Daniel Buzdugan cu privire la noile roluri.
„Rolurile m-au motivat foarte mult, chiar dacă pentru a trece prin transformările vizuale de la un personaj la altul, am stat în medie câte trei ore la machiaj pentru fiecare personaj. Pentru rolurile în travesti a trebuit să port sutien, cercei şi mărgele, mi-am dat unghiile cu ojă. A fost o aventură întreagă!”

Cei care au contribuit la realizarea acestei campanii sunt: Ogilvy Romania – agentia de publicitate, Catalin Mireuta – omul cu replicele, Razvan Marculescu – regizor.

Prin noua campanie de comunicare, Germanos Telecom Romania urmareste sa se pozitioneze ca reteaua de retail telecom cu cea mai buna expertiza si cele mai eficiente servicii. Gama de serivicii oferita de Germanos Telecom Romania este: G-Garantie pe viata – garantie pe toata durata utilizarii telefonului mobil, G-agenda plus – transferul continutului multimedia dintr-un telefon mobil in altul, G-service tehnic, G-plata facturilor – pentru serviciile Cosmote si Romtelecom, G-creditare – posibilitatea achizitionarii produselor in rate sau G-ticket – bilete la marile evenimente.

In magazinele Germanos se pot efectua gratuit constatari si reparatii simple, verificarea si regenerarea acumulatorilor telefoanelor mobile si actualizari gratuite de software pentru telefoanele de ultima generatie aflate in garantie.

Concluzie personala: Mie imi pare rau ca nu-l mai pot vedea pe Cookie. Noile reclame au o tenta de umor, dar „Plimbare” era mai haios.

O părere la “Germanos si noua campanie de comunicare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *