Marketing la masa rotundă

Aseară s-a discutat viitorul marketingului online la masa rotundă sau poate am stat noi aşezaţi în cerc, pe terasa restaurantului Lotca. Vinovatul acestei întâlniri a fost Doru Panaitescu care ne-a invitat pentru a ne prezenta proiectului său de promovare a masteratului în marketing online din cadrul Facultăţii de Marketing din Academia de Studii Economice Bucureşti. Sunt si cativa sponsori care sprijina aceasta initiativa, pana in prezent 7.

Programul a debutat în 2005 cu 110 masteranzi şi s-a ajuns la 250 de locuri în 2009. Marketing Online oferă, pe lângă o educaţie completă în marketing, cunoştinţele necesare aplicării viziunii de marketing în mediul online. E mult de povestit şi pentru mine e cam greu că nu prea le am eu cu marketingul, dar pentru cei interesaţi există www.mko.ase.ro

Este un început în a pregăti oameni pentru partea de online, dar sunt uşor dezamagit că masterul nu mai este ce era o dată. Este un fel de facultate prelungită care nu-ţi mai oferă o funcţie prea înaltă. Încă se mai practică să mergi şi să faci pregătire pe la firma lu` tăticu şi apoi să obţii o adeverinţă ca să arăţi ce bun eşti. Rata de absolvire este de peste 90-95%, dar în realitate doar 10% sunt pregătiţi cu adevarat să profeseze în domeniul în care au facut masterul. Sper ca măcar la acest master de marketing online să fie totuşi altfel situaţia.

Dar gata cu marketingul şi să vă spun că am mâncat hamsie prăjită, o bunătate şi totul dres cu o blondă cu 2 degete spumă. Vedeţi ce se întâmplă dacă nu învăţaţi? Ajungeţi hamsii. O mică prezentare, 2-3 poze şi un mic filmuleţ găsiţi la Roxana si au mai scris Mihai Irinel, Clement Nicolaescu

O părere la “Marketing la masa rotundă

  1. Pingback: Master on-line in Marketing, tot on-line at graffiti

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *