2
Iul
2011

Noul ROM şi patriotismul din mine

Mai ţineţi minte campania „Noul ROM„? Nu credeam că cineva poate să trezească patriotismul din mine, dar campania cu pricina a reuşit. Am fost unul dintre cei care au criticat campania şi ideea. Acum stau şi mă gândesc zâmbind la acele vremuri, când eram foarte agitat şi postam tot felul de lucruri pe reţelele sociale. Ce vremuri!:)

noul rom


Probabil că am supărat ceva oameni atunci cu reacţia mea, dar campania şi-a atins scopul. A trezit patriotismul din noi! Ţin minte că apăruse în magazine, iar bătrânii erau foarte supăraţi pentru că ciocolata tradiţională ROM avea steagul american. Oricum, s-a dovedit a fi cea mai mare farsă făcută vreodată la nivel naţional.

Ţin să felicit echipa McCann Erickson pentru această realizare. Acum, analizând la rece, campania a fost genială. Ca dovadă, cei implicaţi au câştigat 9 premii la festivalul de publicitate Cannes Lions, dintre care două Grand Prix-uri, un Titanium Lion, trei Gold Lions, un Silver Lion şi două Bronze Lions. Felicitări pentru premii şi vă rog să-mi iertaţi reacţia:)!

Leave a Reply

Citește articolul precedent:
Sony Center – Berlin

Dacă ajungeţi în Berlin, vă recomand să vizitaţi Sony Center - foarte aproape de gara Potsdamer Plaza. Complexul se întinde...

Închide