PCBay.ro is down

Încă un magazin online pică, PCBay.ro fiind următorul la rănd la faliment. La nici o săptămănă, dupa ce am anunţat falimentul la Shopix, a venit rândul să anunţ falimentul şi la PCBay. Oare care va fi următorul? Baieţii cu pronosticurile, o parere?

P.S. – numărul de vodafone, afişat pe pagina de conctact al magazinului, este închis.

12 păreri la “PCBay.ro is down

  1. samuan

    Imi pare rau sa aud ca acest magazin o sa aiba soarta asta oricum pentru mine e ca si cum nu. In primul rand este daca nu cel mai bun magazin online, printre cele mai bune, de fapt este cel mai bun pentru mine din cate am folosit, si am cautat o groaza de timp, pentru ca au produsele cu informatiile cel mai bine prezentate, filtrul de produse cel mai bun dar si preturile cele mai mici intr-o proportie in jur de 80 %. Designul sitului, desi un fel de sablon sau o solutie cumparata, de asemenea foarte bun fara reclame si alte balarii, si in plus singurul magazin care are sau a avut mai degraba program sambata pana la ora 19 parca, si cred ca si duminica pana la 14. Asa ca denumirea juridica a firmei, adica „TOO ADVANCED SRL”, nu este foarte departe de adevar, nu reprezinta imgamfare si transmite de fapt ambitie din partea firmei. Acest magazin online rivalizeaza cu altele mult mai mari si sper sa fie un model urmat de toate celelate magazine cu vanzare de echipamente de calcul.

    „Oare care va fi următorul? Baieţii cu pronosticurile, o parere?” reprezinta atitudinea gresita din partea ta ( daca ai motiv serios de bucurie poti sa ne spui si noua ). De prea multe ori firmele mari nu dau dovada de interes pentru clienti asa cum o fac firmele serioase care uimitor se intampla sa fie mici si supuse usor falimentului de multe ori. Nu stiu din ce cauza s-a ajuns aici oricum sustin in continuare magazinele serioase prin achizitiile pe care le fac.

  2. Sorin Autor articol

    Samuan nu am nici un motiv sa ma bucur, doar ca asa cum s-a spus si la inceputul anului, 50% din magazinele online se vor inchide. Cele puternice vor trece de criza, unele poate vor fi cumparate si restu se vor inchide. A practica preturi mici nu inseamna si stabilitate in piata. Asta s-a intamplat cu o mare parte din magazinele care au ajuns in pragul falimentului.

    Sunt deacord cu tine in ceea ce priveste interesul firmelor mici si a celor mari. Cand esti mic controlezi altfel piata si poti sa oferi servicii bune. Pe masura ce cresti, se mareste compania, se inmultesc oamenii si inevitabil apar problemele. Asa e in business.

  3. Mugur

    Neglijati esenta problemei: aceste servicii foarte bune, program prelungit, informatii dedicate, grija fata de client, etc. presupun costuri. In paralel, toata lumea cauta pret mic, mic, mic. Am avut sute de clienti „fideli” care cumparau un produs de la noi si unul de la xxx ca era mai ieftin cu 2 lei. De aici rezulta cheltuieli mari cu marje mici, pierderi, faliment … 🙁

  4. Sorin Autor articol

    Eu merg pe calitatea serviciilor si prefer sa dau 2 lei in plus dar stiu ca-mi ajunge cand trebuie. In an de criza eu mizez pe calitatea serviciilor si nu pretul.

  5. samuan

    Esenta problemei in aceasta postare a lui Sorin (nu am o boala necontrolata de a contrazice 😉 )este faptul ca am mai dat faliment un magazin online de echipamente de calcul( desi nu stiu inca de unde are informatiile Sorin prea putin probabil sa ne minta).
    Situatia de care ne spune Mugur nu este imposibila. Dar cred camult mai intalnita sau inteleasa este situatia de care am scris. Sunt firme cu multi angajati cu multe investiti sau intr-un volum mare, bugete mari, finantatori cu foarte multi banii etc. Si de ce isi fac un renume prost multe dintre acestea si restul devin destul de vulnerabile la atitudinea clientilor care sunt critic-discriminatori , sper constructiv, este diferenta mare dintre imaginea lor pe piata si realitatea concreta intampinata de cumparatori sau clienti. Si aceast ascpect mi se pare pe de-antregul fireasc, ba chiar incurajez pe toti sa aiba atitudine critic-dicriminatoare in relatia cu magazinele si comercianti. Si atitudinea preferentiala pe calitate a lui Sorin este la fel de corecta si foarte necesara. Referitor la ce spune Mugur inca o data sunt de acord ca nu este imposibil ce spune dar neverosimil, pai daca firma respectiva ar practica preturi prea mici si din cauza asta ar da faliment ar fi din lipsa unei atitudini corecte si anume preferentiala pe calitate, ( de care a precizat Sorin) adica un management de calitate, deci nu cred ca practicarea unur preturi prea mici este cauza. Mult mai plauzibil SI VA ROG SA LUATI SEAMA este mai degraba o piata cu concurenta neloiala(prea probabil in Romania) si clienti sau consumatorii (acestia sunt cei mai numerosi iar matetatica este o stiinta exacta 😉 ) inconstienti sau lipsiti de dorinta de a se informa ( aici va rog daca mai urmariti raspunsurile la postare SA SPUNETI CAT TIMP VA OCUPA SA CAUTATI UN MAGAZIN CU OFERTE SERIOASE) .
    Desigur sunt multe alte elemente in joc si de echilibrul carora depinde succesul afacerii. Dar inca odata MATEMATICA ESTE O STIINTA EXACTA si CONSUMATORII / CLIENTII SUNT CEI MAI NUMEROSI DECI POT INFLUENTA PIATA. O ATITUDINE CORECTA VALOREAZA MULT 😉 Va rog sa ma contraziceti sau mai degraba sa ma criticati. Sorin sper sa nu te superi ca am scris cu litere mari 😉 .

  6. Stefan

    mda, pana acum eram doar 90% sigur ca au dat faliment :), pentru ca de 10 zile incerc sa dau de ei pentru ca am dus un DVDRW la ei in garantie, acum sunt 100%…
    Si eu aveam o parere buna despre ei si consideram ca au preturi bune… program foarte flexibil si mai locuiam si aproape de ei … cel mai regretabil e ca am un sistem intreg luat de la ei care a ramas brusc fara garantie si fara DVDRW. :(( sper sa nu imi mai crape nimic :D. Referitor la comentariul lui samuan, eu petrec destul de mult timp sa caut cea mai buna oferta cand vreau sa cumpar ceva, dar stiu ca sunt in minoritate. Probabil ca o sa ma axez pe magazine virtuale cu mai multa vechime de acum… si cred ca o sa raman cu ochii pe blog sa vad cine mai da faliment :D. Chiar nu stiam si de Shopix, mi se parea un site interesant cu oferte foarte variate… destul de rar o varietate asa mare de produse.

  7. tony

    Nu stiu de unde se obtin informatile privitoare la faliment.
    Corect ar fi sa spunem ca avem o presupunere, dar nu conteaza.
    Cert este ca pcbay nu a dat faliment, intradevar este intr-o periada de reorganizare deoarece trebuie sa ne adaptam mai bine la cerintele pietii.In speranta ca nu am dezamagit acele persoane ca astepta falimentul, va asteptam la cumparaturii.

  8. raul

    Salut, cu mare mare parere de rau am aflat de inchiderea magazinului, am cumparat f multe produse de la ei si pot sa spun ca am fost foarte multumit de calitatea serviciilor si promtitudinea cu care rezolvau diversele probleme. (garantii etc) din pacate am lasat o placa video EVGA 9200 GTX care era in garantie la ei in 15.10.2009 si inca nu am primit nici un raspuns, daca cineva stie cum as putea contacta pe cineva sa imi pot recupera piesa. Multumesc

  9. mihaingm

    nu stiu raul!si eu ii caut!eu am depus azi o sesizare la opc,te sfatuiesc sa faci si tu acelasi lucru,sunt foarte nesimtiti,cred ca sunt de negasit se cam inseala

  10. alex

    Motivul pentru care toate magazinele online au dat faliment s-au vandut sau au fost preluate este f simplu
    Preturile la produse MICI< adaosurile de 3 lei , transportul gratuit si altecele
    O afacere se face pentru bani nu pentru client si nu din pasiune pentru IT :))) se face pentru BANI , pur si simplu
    Nu prg prelungit, nu livrare gratis etc

  11. George

    Pacat de falimentul celor de la PCBAY. Nu erau ceai mai promti in livrare insa aveau preturi foarte foarte bune.
    Pacat

  12. Magicool

    Am luat doua kituri logitech de la PCBAY cu 60 luni garantie (600RON/buc) si binenteles amandoua au probleme acum. Stiti cumva ce trebuie sa fac pentru a beneficia de garantie? Sau este o cauza pierduta?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *