Pret avantajos sau calitatea serviciilor?

In perioada aceasta de criza, cand comertul online este pus sub semnul intrebarii, eu aleg calitatea serviciilor. Multe magazine online au dat faliment, altele trec prin perioade grele si foarte putine sunt cele neafectate de criza economica.

Eu nu mai caut pretul cel mai mic, pentru ca risc sa cumpar de la un magazin care nu mai are siguranta zilei de maine. Ieftenirea produselor a fost o masura luata, ca ultima solutie, de mai multe magazine online ce intampina probleme pe piata de e-comert. Asa ca prefer sa beneficiez de servicii de calitate si sa stiu ca nu risc sa raman fara garantie.

In prezent pot spune ca am incredere in 3 magazine online de la care am cumparat si am fost multumit: sigmanet, marketonline si pcgarage. Primul magazin la care ma uit in oferta este Sigmanet. Am fost impresionat de oferta buna, faptul ca s-au apropiat tot mai mult de clienti si au venit in sprijinul celor care au ramas cu garantia neacoperita. Va anuntam intr-un articol ca Sigmanet a preluat garantiile magazinelor ce au dat faliment si pentru asta tot respectul.

Sa stiti ca pentru a beneficia de servicii de calitate, uneori trebuie sa platim ceva mai mult. Sunt convins ca teoria asta se aplica in orice domeniu.

5 păreri la “Pret avantajos sau calitatea serviciilor?

  1. Blogul Anonm

    de la pcgarage am cumparat si eu. buni. asa e, pt calitate platesti ceva mai mult. asta nu vor romanii sa inteleaga. greu sa le schimbi mentalitatea. eu daca imi intreb clientii daca ii pot ajuta cu ceva, pentru ca se intampla sa nu vada ce le trebuie, reactioneaza de zici ca sunt apucati, salbatici. asa Ca Cred ca o sa incep sa ii tratez cum trateaza toti comerciantii clientii in romania: cu sictir si greata. mi-ar placea sa stam odata de vorba despre asta. te salut

  2. Marius Ciocan

    Si eu aleg un serviciu mai bun in detrimentul pretului mai mic pentru ca:
    – in marea majoritate a cazurilor pretul mic pus langa un serviciu prost ajunge sa fie mai mare decat pretul mare
    – pretul mic inseamna de cele mai multe ori faliment in viitorul apropiat sau taxe/fee-uri ascunse prin costuri de livrare sau in alte parti
    – pretul mic este prima unealta a unui marketer prost. Cum nu incurajez prostia, prefer sa platesc 2 lei in plus dar sa cumpar de undeva de unde chiar imi face placere
    – pretul mic inseamna mai pereu servicii proaste care se traduc in: limbaj neplacut la client support-ul telefonic, aplicatii ecommerce scrise prost si nesecurizate suficient, lipsa avantajelor ulterioare cumpararii si a valorii adaugate aceasteia, etc..

  3. Tzukune

    Deci asta e postul in cauza. :)) Adica postul din care zici ca m-am inspirat. Ca idee seama cu al meu, dar crede-ma ca nu citisem acest post pana nu mi-a zis tu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *