23
Iul
2009

Să vorbim…

De câteva zile, am norocul să fiu contactat de tot felul de persoane care vor să-mi spună, sa-mi ceara sau sa mă întrebe tot felul de lucruri. Problema apare la comunicare. Sunt câteva persoane care nu ştiu să-şi folosească toţi dinţii în exprimare.

Oameni buni, nu vă mai ascundeţi dupa deget. Succeul în afaceri consta în modul de comunicare. Spuneţi de la bun început tot ce aveţi pe suflet şi apoi vedem ce se rezolvă. Nu începeţi cu întrebări prosteşti de genul „Ai face un link exchange?” sau „M-ai ajuta cu o problemă?” etc. Dacă sunteţi nesiguri în exprimare, o să vă loviţi de un MARE refuz. Vreţi să vă scot eu cuvintele cu cleştele din gură?

Timpul costă bani şi ca atare e bine să fiţi eficienţi şi în comunicare. Eu cred că-i mai bine să etalezi problema şi apoi să aştepţi răspunsul, decât să începi cu tot felul de întrebări nesigure şi detalii care nu-şi au rostul. Până se termină discuţia trece ziua.

Oare de unde se trage această problemă în comunicare? Şi eu am avut-o până când am învăţat că e mai bine să fiu direct şi să spun totul verde în faţă. Am început să evit discuţiile lipsite de sens. Am ceva de comunicat, vreau să stau de vorba, vreau să bârfesc sau am nevoie de ajutor, spun direct.

Învăţaţi să cereţi şi o să primiţi ceea ce o să cereţi.

You may also like

Ce facem cu superficialitatea şi generalizarea?
Plimbarea cu balonul
Offline 2.0 – un succes
Web-Club – Future of Online Video

1 Response

  1. Oamenilor le este frică de un refuz în problema prezentată mai sus.De obicei problemele în comunicare apar atunci când vrei să „previi” ceva.De exemplu am văzut recent un film „Obssesed” în care soţul nu i-a comunicat soţiei ce se întâmplase tocmai din teama de a nu fi interpretat sau acuzat.

    De obicei atunci când eşti direct eşti apreciat şi primeşti ceea ce ceri/doreşti.

Leave a Reply

Citește articolul precedent:
Se scumpeşte dolarul…

Îmi aduce aminte de vremurile de demult apuse când totul se învârtea în jurul dolarului. Ce nu face omul pentru...

Închide