6
Apr
2011

Tu de ce mananci?

Spune-mi, tu de ce mananci? Stiu ca asa trebuie si pentru ca-ti este foame, dar doar atat? Spre exemplu eu mananc sa ma relaxez, pentru ca doar in acele momente sunt mai linistit si mai detasat de problemele cotidiene. Cei de la Smart Food au facut un studiu si au constatat ca sunt si oameni care consuma diverse feluri de mancare in functie de starea de spirit pe care o au, mancatul fiind pentru ei o activitate influentata de stari si sentimente.

Aceasta concluzie a rezultat in urma derularii, in perioada 14 martie – 28 martie, a unui sondaj online in cadrul caruia firma de catering a incercat sa afle ce anume ii determina sa manance pe bucurestenii activi pe retelele de socializare si pe bloguri. Pentru a identifica motivatiile fiecaruia dintre ei, Smart Food a lansat o provocare online, invitand internautii activi sa vorbeasa depre motivele care ii determina sa manance.

Ca sa fiu sincer, cand am scris pe pagina noastra de Facebook nota despre motivul pentru care gatim si mancam noi la Smart Food si am pornit leapsa prin care ii invitam pe pasionatii de gastronomie sa ne povesteasca de ce mananca, ne asteptam la raspunsuri de genul «Mananc de foame». Din raspunsurile primite pe Twitter si Facebook si din articole pe bloguri a reiesit insa ca internautii mananca in functie de starea de spirit si ca mancatul e garnisit cu stari si sentimente.
Alexandru Militaru
proprietar Smart Food

La intrebarea „De ce mancam?”, lansata pe retelele de socializare catre bloggerii bucuresteni, s-au primit raspunsuri variate, de la intuitivul „De foame” si „Ca sa ne fie bine” la adevarate articole, scrise ca raspuns la intrebarea adresata online

www.sorin.rusi.ro/eu-mananc-ca-sa-ma-relaxez.html,
www.iyli.ro/2011/03/27/ingredientul-minune-dragostea/,
www.ralucaduta.ro/eu-mananc-ca-sa-ma-bucur

Concluzia raspunsurilor si articolelor publicate online este ca unii considera gatitul si mancatul drept o modalitate de relaxare si un moment de respiro in timpul zilei de munca sau ca pe o modalitate de a imparti dragoste prin mancarea pe care o gatesc si de a primi dragoste prin mancarea pe care o mananca alaturi de cei dragi.

Mediile pe care s-a propagat actiunea online a Smart Food au fost bloguri, Twitter si Facebook, scopul fiind de a pozitiona Smart Food drept o firma de catering si livrari la domiciliu care le ofera clientilor sai mancare sanatoasa, in functie de pofta, potrivita cu starea lor de spirit sau de natura sa confere o stare mai buna.

Smart Food a initiat sondajul in cadrul comunicarii realizate constant cu clientii sai, atat online, cat si offline, prin evenimente unde a fost partener si care au adus internautii offline. Smart Food s-a pozitionat constant, prin mesaje amuzante, drept un furnizor de mancare sanatoasa, gatita si mancata in functie de starea de spirit.

You may also like

Pui pe sticlă – la cuptor
Cum va arăta bucătăria viitorului!
Cartofi la cuptor cu rozmarin, usturoi si aripioare
Eu mananc ca sa ma relaxez

2 Responses

Leave a Reply

Citește articolul precedent:
Servim patria

Un batalion, din regimentul garda si blogger, se pregateste sa plece la o interventie in..."Destinatia Urmatoare". Mai jos aveti cateva...

Închide