Webstock 2010 – un online tanar

Ieri, specialisti de top din industria online locala si invitati internationali si-au dat intalnire la Webstock 2010, cea mai importanta conferinta dedicata social media din Romania, organizata de Evensys in parteneriat cu Vodafone Romania. Lume multa, galagie si mai multa, agitatie cat cuprinde. Peste 700 de persoane s-au prezentat ieri la eveniment – record.

Ca si in alti ani, evenimentul a iesit fenomenal, iar Manafu si echipa Evensys au facut o treaba foarte buna. Lor nu am ce sa le reprosez. Mi-a placut organizarea, modul in care au tratat fiecare participant si interesul pe care l-au dat ca toata lumea sa se simta bine.

Insa am sa le reprosez foarte multe unor invitati. Se pare ca ieri s-a facut exces de orgolii, iar cativa si-au lasat „bunul simt” acasa. Am observat ca putini si-au notat ideile si sfaturile venite de la veteranii din industrie, iar altii a avut grija sa se ocupe cu diverse. Putine laptop-uri prezente, iar caietele oferite in punga au fost degeaba. Da, ok, au fost smartphonuri si s-a butonat pe twitter si facebook, dar cine sta azi sa caute ce s-a discutat ieri. Peste o saptamana cum mai ajungi la informatie?

S-a carcotit foarte mult si pe online, dar si in offline – unul mai cocos ca altul. Vorba lui Manac – ne pricem la tot. S-au gasit „specialisti” care au criticat prezentarile si care au spus ca ei sunt mai destepti. Unele poate ca meritau ceva critici, dar sa nu generalizam. Recunosc ca nu mi-au placut prezentarile AVON si nici duelul advertiseri-lor, chiar daca erau unele lucruri punctate bine. Au fost multe „momentul sponsorului”, dar fara valoare educativa. Multa vorba din partea unor speakeri, putine informatii care sa conteze cu adevarat. Multi au venit cu ideea „Suntem nr.1”, dar nu au explicat si cum au ajuns pe acea pozitie. Dupa prima prezentarea AVON, am inteles ca ei au descoperit blogul si SM inainte sa se inventeze…Exagerez, dar asta a fost impresia lasata. Apropo, renuntati la site-urile matrimoniale, exista Avon Connection – aflati ce vor femeile. In rest am invatat putin de la fiecare.

Apropo, mi s-a parut cea mai de kkt faza – disparitia unui HTC de la standul Vodafone. Nu stiu daca s-a gasit sau nu, dar cert este ca a disparut. Asa ca ieri am umblat cu rucsacul in spate toata ziua… Incepem sa nu mai avem incredere nici in noi.

Am sa fac o precizare pentru majoritatea celor prezenti ieri – „Telefoanele se inchid sau se dau pe mute/vibratii”. Chiar n-am chef sa-ti aud soneria. Fazele sunt destul de aiurea si deranjezi chiar si cand stai de vorba cu alte persoane, dar si cand esti in sala, la conferinta si cineva vorbeste.

O alta precizare. Vrei sa comentezi cu vecinul de scaun, sa carcotesti, sa barfesti??? Da, dar sa o faci in liniste. Nu cred ca vrei sa te auda si cel de la receptie…

Ionut Oprea a lansat ideea – sa se faca o conferinta cu numele “CUM SA PARTICIPI LA O CONFERINTA CA SA INVETI CU ADEVARAT CEVA UTIL”.

Colega Raluca a surprins cam tot ce s-a discutat la Webstock 2010 – livetext, iar Mircea a facut poze dragute la Gala Webstock 2010.

Felicitari organizatorilor! Ma bucur de faptul ca online-ul a ajuns vedeta nr.1, dar in Romania inca este tanar, piata online-ului este in crestere, dar pana la maturitate mai este cale lunga…

P.S. Mi-au placut aranjamentele florale oferite de floria.ro (nu este publicitate). A mai remarcat cineva acest lucru?

O părere la “Webstock 2010 – un online tanar

  1. ionut

    ai mare dreptate cu ce spui sorin…numai ca omiti o chestie trista: peste 80% din cei care vin la astfel de evenimente, o fac doar ca sa se laude si ei ca au fost la nuj ce mare chestie a onlineului….e trist..dar foarte adevarat. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *